somna

det blir bara svårare och svårare att lägga river på kvällarna. Förut har det räckt med att jag har legat bredvid honom, eller att han ammar tills han somnar, eller att jag bara sjunger. Nu vill han inte alls somna, han kan ligga i min famn i soffan tills han nästan somnar och så går vi in och lägger oss i sängen och då börjar han snurra. Han skriker inte utan han bara snurrar och snurrar och om en kudde är i vägen så han inte kommer fram så blir han tokig. Och ända sättet som jag har fått han lugn på är att gå upp igen,'Men förutom snurrandet så är det även jobbigt att han blir uppe allt längre för varaje dag som går och jag vet inte riktigt hur jag ska göra annorlunda. klockan är hanlv 11 nu och han vill inte sova.
så fort han somnar så är de inga problem för han sover ju bra på nätterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback