träning

Idag har karin varit här. Vi va ute på långpromenad på fänjavägen.
Sen va vi på träning moa och ja, de gick jätte bra, efter lite snabb assistans så tog hon även platten utan problem. Hoppas hon kommer ihog de till nästa gång, för i helgen blir det tävling i skutskär. När våren kommer lär vi börja träna på att hon ska dra på hindrena, för ja ja måste i dagsläget springa fram och peka på alla hinder hon ska till, vilket gör det krongligt vid väldigt snäva kurver där jag blir lätt stillastående.
.
På sett och vis är de väldigt skönt att vi kan börja träna ute i friska luften igen, för jag har så jobbigt att vara i ridhuset, (är både alergisk mot pälsdjur och hö och vi tränar i ett ridhus som dessutom är fullt i damm) så näsan rinner och kliar och ja nyser hela hela tiden!! Ja sniffade lite vatten i duschen efter träningen för att ränsa ut allt damm :P
.
Nu ska jag sova, få se vad jag gör imån, fredrik jobbar fm och jag har inte planerat nåt

Kommentarer
Postat av: Jannie

Kul med tävling!

Victor blir 10 månader nu i mars o vi har precis köpt bilstolen.Har bara använt den någon vecka.

Helnöjda!

Hoppas ni får en härlig dag!Kram

2011-03-07 @ 11:41:07
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Eva-Britt

Tack för skjutsen igår! Himmel vad ni tränade på bra.

2011-03-07 @ 18:02:42
Postat av: Anonym

öppna förskolan! :)

/ Elin

2011-03-07 @ 20:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback