onsdag

Idag har jag börjat städa undan vintern, pulkor och skinnfällar har åkt in i garderoben och ut i garaget. Och imån åker ännu mer ner. Har även lite ris som ligger på verandan sen jul som måste bort.
Bilbarnstolen kom idag, den ser jätte bra ut iaf. Men vilken chock ja fick när ja såg den, de är verkligen en stol för stora barn :) den får nog stå och vänta ett bra tag till innan river får åka i den.
Som alla mammor säger med en liten tår i ögonvrån: de blir stora så snabbt. Eller åh va fort de går.
Jag har inte lika mycke tid över nu, jag har påbörjat ett litet pysselprojekt som ska sitta i rivers rum. Men ni får inte se det förens de blir klart.

Kommentarer
Postat av: Malin

Joo man får sig en smärre chock när man ser stolarna. :P

En tår i ögat? är det inte flera? ;) Kan inte förstå än idag att våran lilla skrutt är 13 månader... ;'(



Kramar

2011-03-09 @ 22:35:30
URL: http://blogg.mama.nu/folkracemorsan
Postat av: sara

vi köpte stolen när max va 10 mån o då börja han använda den direkt :) hade säkert funkat lite innan oxå :) de blir ju så tungt o bära runt på den där babystolen :P

2011-03-10 @ 09:49:48
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Karin.

Jag har ingen aning.. (: Men jag har inga pengar till någon nu iaf.. Så får väl vänta och se tills jag har fyllt.. d:

2011-03-10 @ 10:07:53
Postat av: Linda

Vi har en Acta duoflex och Majken bytte till den när hon var 7 mån, när hon vägde ca 9 kg!

2011-03-10 @ 12:27:23
URL: http://buslinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback