vida

min kamera har varit på vift ett tag, de är därför de inte kommer upp nå nya kort. Ska leta lite idag om ja orkar, men de är ju så lätt att lägga latsidan till :)
jag och emma har varit i vida och kollat på hinder och tränat lite grann, och ja tror att ja gick med på att tävla med emma snabba hundar i hofors den 11/5 å hur ja kommer hinna med de de fattar inte jag.
Jag försökte lite idag på träningen, men gud va svårt de är ju så himla snabba, ja fattar inte hur de ska gå till. Hoppas ja får tävla med moa först så kan jag köra slut på mig med hennes vovvar sen, för annars tror nog moa att jag är knäpp. Hon ska bli tävlingsledare och får väl inte köra de då som jag fattar!
Men då får nog river vara med fredrik för tre hundar och ett busfrö, de blir lite för mycket för mitt lilla huvud att orka med.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja precis, stolarna är inte så djupa heller, så nu får man mer plats i stolen lixom :) hahaha

2011-04-21 @ 14:15:57
URL: http://buslinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback