Slappt

I helgen har vi haft fullt upp på crosstävlingar i dalarna (bårlänge och grängesberg) och det har gått riktigt bra för fredrik tycker jag. Han ligger hyfsat bra med från start men ju längre tävlingen går ju bättre plasering får han, vilket tyder på att han orkar köra hela tiden.
När fredrik åker springer jag och hundarna fram och tillbaka och hejar och fikar. En hel påse citronmuffins har slinkit ner under helgen:) fredrik åt en tror ja.

Idag har jag inte gjort någonting och har inte tänkt göra så mycke mer. Jag ska gå ut och gå med hundarna snart och sen får vi se om ja lägger i en maskin tvätt eller ej.


Jag har kollat lite på valdebatt i mårse på tv och de verkar väldigt lovande för oss i gästrikland. Vi är det län som har störst andel arbetslösa och minst chans att skapa nya arbetsmöjligheter, i hela landet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback