Torsdag

  
Idag har vi varit på en skön skogspromenad bland alla fina löv som ligger på backen.
Sen unnade jag hundarna en vända till vida för att köra lite agility, tyvärr hann ja inte så mycke innan ja lära hem till river och fredrik. Man är ju lite fastbunden när man extraknäcker som mjölkko.
Men de lilla vi hann med gick jättebra och moa va otroligt duktig, däremot har ja inte mycke till kondis kvar.
Nu ska ja göra lite kvällsmat till oss som kan tugga. Torrfoder till hundarna och kasler och potatisgratäng till fredrik och mig.

Ja ska försöka köra lite mer agility nu i veckan och framöver innan snön kommer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt att vara ute,River har det så mysigt i sin vagn.varma kramar mamma.han är så himla gullig.....

2010-10-28 @ 19:11:53
Postat av: Karin..

Jag är ledig några dagar nästa vecka.. Så då kommer jag och Sterkur gärna och umgås lite med er.. (: Han är otroligt fin i mössan lillskrutten.. d:

2010-10-28 @ 20:23:47
URL: http://karinl86.blogg.se/
Postat av: sara

va skönt, alltid skönt o kunna amma, fast jag vill på nästa att den tar flaska med så man kan bli lite avlastad, gärna nån natt :D men annars har man ju alltid maten med sig.

2010-10-28 @ 20:26:12
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback