Julklappar

Julafton vart ganska hektisk för min del, men om man bortser från att jag inte hann njuta tillräckligt så va de jätte trevligt. Jag orkar inte berätta nå mer om de men här är några bilder på julklappar som vi fick.
ja fick en crosstrainer och river fick en clown, skallra och vagnleksak är från ingrid och lennart,
babymonitor och nallen är från min pappa,
utomhus termometern, pyamas-smokingen och en till pyamas är från min farmor och farfar,
Sandra och micke gav river de fina kläderna i blå och svart.
Mamma mattias och jonas gav honom en bakmaskin, några dräggelsjalar, leklåda, hörselskydd, nalle och en barnvagnsskylt med hans namn på.
Sen fick vi en massa presentkort och mengar från alla snälla (tänker inte säga vad från vem :p )
En annan lite rolig julklapp som vi fick av fredriks morfar va två stycken äldre solar som nästan liknar kungatroner, som vi nu har ställt på varsin sida om köksbordet. Ursäkta röran
Idag har jag, karin och river varit inne på mellandagsrea i valbo köpcentrum. Som tur va va vi där ganska tidigt så de va inte mycke trängsel alls. Men klockan va 15 innan vi åkte därifrån och då kom vi knappt fram med vagnen utanför butikerna och folk va som galna även på parkeringen. Så om ni ska in och handla någon dag ska ni försöka åka hem före 2 för de va då de började spåra ut. Inne på Cubus va de till och med en tjej som svimmade!
Jag köpte ganska mycke kläder, men de va ju också de som va meningen. Jag ville ha lite vanliga kläder som man kan ha när som helst. Älskar verkligen den andra tröjan, den stickade med stor hals, den är riktigt kramgo. Tyvärr manikengar ja inte i kläderna för er, ja tycker inte om att vara med på kort :)
Jag har fortfarande pengar kvar på mina presentkort så jag är riktigt nöjd med mitt shoppande.
Det vart även kläder till river, en skorta till nyår och en body som han får växa i till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback