Hårdag

Idag har jag haft lite tid för mig själv. Jag vaknade och åkte in till frisören till kl 10 och där vart jag kvar till 5 över halv 2. De va riktigt sjönt att bli ompysslad så där. Eftersom jag har varit mörkhårig så pass länge är den mörka färgen väldigt envis. Så när vi blekte det kunde vi inte göra det så ljust som jag hade önskat mig. Men de här blir en bra början, så kan vi göra mer nästa gång. Sen la vi i en intensivtoning i grunden med och blandat med ljusare slingor. håret klipptes sen bara upp lite gran.
kom hem strax efter 2 och då va River jätte hungrig. Grabbarna hade klarat sig fint utan mig. De hjälpte ju lite att ja hade pumpat ur en måltid åt han.
Känns lite ovant, men ja vill verkligen bli lite ljusare framöver. Ja känner även för att byta ut mycke av garderoben. Synd bara att de kostar så mycke.


Kommentarer
Postat av: Karin..

Åh det låter spännande.. Länge sen du var ljus nu.. d: Vad gör du på fredag..? Kanske kan träffas en stund då..?

2010-12-15 @ 21:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback