Skriv torkan upphör tillfälligt

Jag har fått en del klagomål på sistone om att ja skriver för lite,
En lite uppdate är att jag varit i kungsgården idag och ätit lite smörgåstårta och
grattat mattias som fyllde i fredags (men nå present fick han tyvärr inte).

Tänkte passa på att presentera min super coola brorsa
Jonas Per Mattias Sandberg Superman Batman Svärd Stål
(Eftersom han aldrig vart döpt, så hittade han på ett eget namn när han va mindre)

På fritiden är de mycke bus med kompiar, fotboll osv.
Men ni har nog även sett honom med mig och Moa på agilitytävlingarna,
han har blivit en trogen anhängare ;)
Min älskade lillebror (Ja lovade att inte skämma ut han)


Kommentarer
Postat av: mamma

jag älskar er mina älskade barn.Ni är det finaste och det vackraste som finns för mig.varma kramar mamma.

2009-10-18 @ 17:15:02
Postat av: Karin..

Haha "superman batman svärd stål" gillar det stakt.. d: Gullunge..!!

2009-10-18 @ 21:57:11
URL: http://karinl86.blogg.se/
Postat av: Morbror

Fint kort på Fillejonken inte behöver han skämmas.sköt om er kram morbror.

2009-10-20 @ 21:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback