Pinne

Jag såg på en annons på blocket att leklandet i gävle ska lägga ner till sommaren,
så alla som har leksugna barn borde passa på att åka dit nu innan de är försent.
jag hade gärna åkt dit med river men han är ju alldeles för liten för att uppskatta det.
Leklandet består av bollhav studsmattor, kuddar och en massa klätterborgar osv.
jag har aldrig varit där, men jag har hört att de ska vara roligt.
igår va jag, river och sofie på tävling i avesta, de va jätte kul. moa gick jätte bra och vi fick 4 nollade lopp (inga fel), på två av loppen va hon den första som inte fick pinne, så de va lite synd, de va en halv sekund som de hängde på. MEn i det sista loppet trodde jag att hon skulle vara helt slut, men då går vi ut och springer hem en andra plats och en till pinne i agility :) jätte kul, de va vi värd. River va som vanligt jätte snäll och va med och hurrade, va lite tungt att bära med han på banvandringen bara men annars funkade det bra. tack till sofie och maria som hjälper till som barnvakter när ja tävlar

Kommentarer
Postat av: Karin..

Grattis.. (: Sterkur är piggare idag iaf.. Hoppas att det inte var nå allvarligt.. kram..

2011-05-15 @ 19:21:37
Postat av: mamma

grattis till er båda,roligt att det går så bra.

2011-05-16 @ 08:27:58
Postat av: Maria H

Grattis till nollor och pinne!



Inga problem att passa sötnosen - han är ju för go..



2011-05-16 @ 13:30:50
URL: http://mariahedq.cybersite.nu/
Postat av: Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Hej här kommer ett litet sent svar på frågan ang huspris. De priser som står på Fiskarhedenvillan är för materialet, sen tillkommer tomt, ev anlutningsavgifter för vatten, el, uppvärmningsform, tele osv... Sen får man själv anlita en snickare för att utföra jobbet. Så man får nog lägga på 2,5 miljoner ca på deras materialsats för att få en fingervisning om vart det kommer att hamna i slutändan. Ett tips är att man tar kontakt med olika husfirmor och tar in offerter för intressanta hus så räknar de efter de uppg man själv lämnar efter tomtpris och anslutningsavgifter.



Trevlig helg!

2011-05-21 @ 07:02:47
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback