Turk på burk

Ja vart riktigt less igårkväll. För ett tag sen bestämde jag mig för att sätta ut en annons på blocket för att sälja våran tvhylla. Dock hade jaa inte brottom att bli av med den så de va väl inte den billigaste. Men eftersom vi inte skulle rusta en på ett tag så spelade de ingen roll om den vart såld eller ej.
På lördagskvällen ringer de en kille ifrån gävle som vill komma ut och kolla. Två timmar senare har han varit hos oss och kollat, han säger att han är nöjd med den och att han absolut är intresserad, men att han måste hem och diskutera med frun.
.
dan där efter ringer han och vill pruta från 2500kr till 1000kr. Men eftersom ja inte har brottom av med den så sa ja ifrån. Sen försöker han även med 1500kr, men när ja även säger ifrån de så säger han att de får vara. Då åker fredrik till crossbanan och jag och river åker till min mor i kungsgården. halvägs dit ringer han igen och säger att han har höjt ribban till 2000 vilket jag går med på. han sa då att han skulle komma och hämta den i 3-4 tiden. Men då sa ja åt han att han fick komma senare eftersom jag hade andra planer nu när han redan hade tackat nej! vi bestämde då att han skulle komma i 6-7 tiden.
.
Jag åker hem i 3 tiden så vi ska hinna plocka ur allt, torka av den och bära ut den på bron innan han kom (eftersom fredrik skulle jobba och ja inte ville ha de springandes här när ja va själv med river). 5 ringer han och säger att de inte är klart än och att frun inte han bestämt sig, men att han ska höra av sig om en timme.
en och en halv timme senare skickar ja ett sms och undrar vad som händer. då skriver han: jag har köpt en annan mvh blablabla
.
ursäkta om ja drar alla över en kant nu, men jävla turkfan!!!!!!!!!!!!
jag hade en hylla på altan som kunde gå sönder ute, tv:n va inte inkopplad, alla prylar låg som ett bombnedslag i soffor och i köket för att ja hade brottom att bara tömma den. Kändes verkligen som om all ork försvann
.
Tack till ingrid och lennart som åkte hem till oss sent på kvällen och bäde undan hyllan så den inte skulle slå sig ute i fukten.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh men vilken dryg jävel :) haha.. De ska jämt göra så stor grej av att köpa någonting. Herregud ska det vara så svårt att bestämma sig, komma och hämta möbeln och betala! :) Klart! haha, tydligen inte.. hoppas någon köper den snart!

2011-03-15 @ 07:28:11
URL: http://buslinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback