River

Tänkte bara skriva och berätta att det gick jättebra att ha river med mig i rättvik idag, först fick ja väcka upp han halv 7 i mårse, på väg till rättvik började han bli trött och uttråkad så då blev han riktigt ledsen, med snart hade han somnat och sen dess har de inte varit någre ledsna miner.
.
han har hoppat, myst, iaktagit folk och hundar, och sovit i massor. och alla har hela tiden sagt att han är så glad och snäll, stolt mamma vart ja då :P de va ett fruktansvärt skällande inne i de där huset så de är otroligt att han kan sova. bra träning tills crosstävlingarna i sommar.

Kommentarer
Postat av: mamma

grattis till tävlingen....roligt att River trivdes,bara bra att han får vara med på allt.älskar er i massor.

2011-03-21 @ 08:17:01
Postat av: Josefin -Happy Days-

Jag har uppdaterat i bloggen nu om hur jag gjorde renoveringen utav stolen, kika in här http://landhagen.blogg.se/happydays/2011/march/decoupage-min-renovering-utav-stolen.html :-)



Kram o önskar en härlig dag!

2011-03-23 @ 12:46:32
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback