22.30

idag har vi haft en mysig familjedag, först vaknade vi i 9 tiden och låg och kollade på barnen i bullerbyn i en timme sen vart de lilla jönssonligan och kornflakescupen.Innan den sena lunchen kom ingrid och lennart på kortvisit för att hämta hem sågen.
sen tog vi oss i kragen och bestämde oss för att göra lite nytta. vi skulle åka in till sandviken och handla och till högbo på promenad. Men när vi kom till sandviken märkte vi att ingen hade tagit med sig pengar, småpengarna i bilen räckte inte ens till en pinnglass :(
.
Men de vart en promenad runt sjön i högbo och sen en lekstund i parken, vi åkte rutchikana och gungade och kollade på djuren (tänk va mycke kul man kan göra bara man har ett barn att skylla på).
Lagom tills vi skulle åka hem ringde ingrid och bjöd hem oss på tacos.. mmm va gott de va.
.
När vi åkte till högbo så somnade river i bilen, men hann bara sova i 5 minuter, sen när vi skulle flytta han till vagnen vart han för störd och kunde inte somna om, vilken resulterade i att river inte har sovit sen 11-12 på dan vilket är alldeles för lite för han än. Men vid 9 somnade hann och jag trodde blint att de va för kvällen, men 22.30 när jag tänkte gå och lägga mig hör jag honom gny, jag går in och ger honom mat (som jag brukar) och lägger honom på sängen igen (som jag brukar) sen börjar han snurra runt i sängen tills han vänder sig på mage, kollar upp på mig med stora ögon och ler. River är super pigg och vil nu va upp och leka :( alltså de går inte att hålla river upp för att han sen ska sova längre, han kan räkna sina sovstunder

Kommentarer
Postat av: mamma

alltid roligt att ha barnasinnet kvar...... det tycker jag att man ska ha.kram.

2011-06-07 @ 12:47:04
Postat av: Maria H

Ja, jag bytte adress på hemsidan...sorry..Kul att du hittade tillbaka igen iaf

2011-06-08 @ 15:35:38
URL: http://mariahedq.cybersite.nu/
Postat av: Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Det är en nyproducerad radio i nostalgiskt utförande, så himla fin! :-D Happy!

2011-06-08 @ 22:05:08
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback