Skidor

Igår kväll va ja uppe i eljuspåret och i mårse va ja ute på skoterleden och åkte på mina nya skidor (fick av pappa när ja fyllde år). Jag hade en tanke om att ja skulle ut och glida på snön med solen i bakrunden och bara andas frisk luft. Men gud va jobbigt de är att åka skidor, jag hade ingen teknik alls kvar sen ja va liten. De va som om ja va ute och gick på ett par skidor och så hade ja stavarna så ja inte skulle ramla. Jag kände mig som sånna personer som ja skulle vilja skratta åt i vanliga fall, typ bambi på hal is.
Men ja tänker inte ge upp, ska ut imån igen och göra ett försök. Dessutom hade ja glömt hur de känns i kroppen när man tränar, ja är som spagetti i kroppen och som gröt i huve. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha---du är inte ensam,därför tog jag o Jonas sparken idag mycket lättare---men skönt att vara ute kram från oss.

2011-01-19 @ 15:52:21
Postat av: Karin..

Haha härligt..! Jag kan följa med dej någon dag nästa vecka.. Så slipper du känna dej så dålig.. För i mitt sällskap ser alla ut som proffs.. d: Ska du med in och kika på ab cupen något..? Herrarna spelar alla sina 3 matcher i morgonkväll/natt.. Första börjar 18.30..

2011-01-20 @ 11:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback