Mässa

dagen har varit jätte mysig. Först vaknade river halv 8, men de va fredriks dag så jag fick sova en timme till :) sen åkte vi till öppna förskolan och eftersom river sov i bilen hela vägen in så va han pigg och jätteglad hela sångstunden, vi va även kvar en halvtimme efter och språkade lite. Vi va tre mammor från årsunda, kul med lite sällskap. Sen va ja och mamma hem till mormor och tiggde lunch, pannkakor och hemlagad sylt - gott gott. Och slutligen va ja river och mamma till mässan på jernvallen. De va inte så stort som jag hade tänkt mig, men de vart destå mysigare. Vi fick en varsin kudde från Tigrens, en massa godisar - både goda och äckliga.
Sen va de nån som putsade mammas skinnskor - riktigt fint vart de, de va nära att ja köpte hem till soffan, men så vart de inte.
När vi gick runt där så sa ja till mamma att jag inte kunde förstå hur folk kan gå med på att bli sminkade där när alla går förbi. Sen gick vi runt ett hörn och 10 sekunder senare satt jag på stolen själv :) köpte även upp alla mina pengar på lite mineral smink - jätte mysig tjej.
Sen kollade vi på några duktiga tjejer som hade en poledance show där. Mässan avslutades med en 15 minuters massage i ett par lyxiga massagefotöljer.

Kommentarer
Postat av: Karin

Antar att det inte var i närheten av en massage hos lyxiga mej..? (: Haha..

2011-04-01 @ 19:18:28
URL: http://karinl86.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack för en mysig dag med mina älsklingar kram mamma.

2011-04-05 @ 19:21:50
Postat av: Josefin -Happy Days- *Vi bygger hus*

Tack snälla, ja det är en rolig och spännande resa vi har framför oss nu när vi bygger hus. :-)

Åh vilket svårt val där för er, måste vara kluvet om man nu drömt om en tomt som blir till salu men ändå trivs i huset man renoverat... Hoppas ni kommer fram till rätt val.



Kram o trevlig onsdag!

2011-04-06 @ 09:51:06
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: Linda

Nej är nog ganska enkelt att göra själv, jag tänkte bara snickra dörrarna, och ha de befintliga garderoberna kvar :)Sen om det blir godkänt är ju en annan femma, men är ju ett barnrum för guds skull! :)

2011-04-08 @ 06:53:08
URL: http://buslinda.blogspot.com
Postat av: Josefin -Happy Days- *Vi bygger hus*

Vad trevlig mässan lät. Vad tyckte du om mineralsminket, hört mkt positivt om det men inte testat själv.



Har inte prisuppg framför mig nu men jag återkommer med svar!



Önskar en fin start på helgen så länge, kramar!



2011-04-08 @ 10:58:15
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback