18 veckor


Det har gått 18 veckor idag och imorgon ska vi in och se hur det ser ut där inne,
ja är riktigt nervös. Jag har sökt på internet för att förbereda mig, 
ja har fått fram är att ja inte ska vara för pinknödig för då syns bara blåsan,
men ändå låta bli att kissa och dricka mycket för att de ska synas bättre.
Så vi får se om de syns någonting.

Helt otroligt att det ska finnas någonting så stort i min mage
(ungefär 18 cm  från topp till tå), de syns ju inte så jättemycke än. 

I förrgår hade jag en spänd knöl på höger sida av magen, under naveln.
Den både kändes och syntes. Jag tror nästan att de va ungen
(om de nu är möjligt).
Men jag tror däremo inte att jag har känt några rörelser än,
trodde i går kväll att ja kände mycke,
men de kan nog bara ha varit gaser som lurades. 
Men de vibrerade och smälde till lite här och där på magen.

Ja ska känna efter noga ikväll, de står ju överallt att många känner nu,
De skulle vara så roligt att märka av annat,
hitills har de ju bara varit illamående och trötthet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback