Saknar..



Hur jag än försöker, kan ja inte beskriva hur ja känner, de svider i hjärtat och jag känner mig tom invändigt. I vardagen när ja tänker på dig så är du bara borta. I mina drömmar lever du, men du är ofta i någon fara. De är så svårt när man vaknar av att man har räddat dig, sen ser ja att de bara va en dröm och att du fortfarande är borta.

Jag har så svårt att tro att detta är sant, att du skulle vara borta för alltid.
De är ingen idé att man försöker tänka lågiskt, för man hittar ingen lösning.
Men de är för hårt att säga, att de är kört.

Jag är tacksam för att jag ibland får se dig i mina drömmar,
men de räcker inte, jag skulle vilja hålla om dig.

På radion idag frågade de vilken sagofigur man skulle vilja vara, om man fick välja.
Jag skulle helt klart ha valt, Skorpan i bröderna lejonhjärta. Bara så jag kunde veta helt säkert att jag får hålla om dig en gång till. Så man kan känna tröst och lugn i sitt eget liv, av att man vet, att man kommer ses, längre fram.


Kommentarer
Postat av: Karin..

ÄLSKAR DEJ..!

2009-09-15 @ 16:10:05
Postat av: Annica

Jag vet att ni kommer att ses! Jag har "träffat" Johnny...men det tog 5! år innan jag uppfattade det!!!Tänker på Er!!! Kramar

2009-09-15 @ 16:58:10
Postat av: mamma

ja sandra det är så tomt saknaden är så jobbig det finns inga ord.Tack för att jag har så helt underbara barn,vi får kämpa ihop.JAG ÄLSKAR ER AV HELA MITT HJÄRTA. MIKAEL ÄR OCKSÅ MED OSS.

2009-09-17 @ 07:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback