Underbart vart kort..

De är väldigt många som har vetat, men inte riktigt alla.
Förra veckan när ja va i Turkiet så hände de någonting som inte va så kul.
De kom en liten klump i toan, men de gick så fort och gjorde inge ontm så ja va inte riktigt säker. Så i mårse ringde ja barnmorskan och vart skickad till gyn på kvinnokliniken på sjukhuset. Och mycke riktigt hade de blivit ett missfall.  Ja va i vecka 7-8 någonting.

Självklart är de jätte tråkigt, både Fredrik och jag vill så gärna ha barn,
Men eftersom de va så tidigt och jag inte hade hunnit fått några känningar än,
kändes de lite overkligt.

Men förhoppningsvis är vi snart på rätt spår igen.


Kommentarer
Postat av: Karin..

En dag kommer ni få erat lilla mirakel.. Och då ska jag vara världens bästa "reserv moster"..!!

2009-09-28 @ 22:41:38
Postat av: Eva-Britt

Tack för adressen. Nu har jag läst och läst...

Vill bara säga att jag tänker på dig.

2009-09-30 @ 10:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback