Musik

Jag läste nyss ett inlägg på en annan blogg där de diskuterade vilken musik som barnen skulle lyssna på och huruvida de kunde bli homo för attd e lyssnar på slager!! helt patetiskt tycker jag..
De här va mitt svar i inlägget:
- jag hör hört liknande diskussioner om leksaker också, till exempel att en pojke inte får leka med dockor! Jag tycker att det är stört löjligt. Jag har en son på 7 månader och om han nån gång ser att jag målar naglarna och vill prova så visst får han prova det. Vill han ha en docka så självklart ska han få en. Och om han diggar med när en slagerlåt går på radion så ska jag vara den första som höjer volymen och dansar med honom. Detta tycker jag är en självklarhet och det fungerar åt båda hållen. Tycker han om hård rock så får jag lära mig att lyssna på det

Kommentarer
Postat av: Karin.

Hej..! Jag saknar er.. Måste hitta på något snart.. Du kan väl höra av dej när ni känner er piggare.. Jag är i stort sett ledig en hel vecka nu.. (: Och föresten så håller jag med dej.. Sjukt att folk äns kommer på sånna konstig idéer.. Störtlöjligt..! (: Kram..

2011-05-06 @ 19:24:06
URL: http://karinl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback