Dubbel dansdag

Idag va ja och river på babysången i björksätra, de va jättekul att va med och sjsunga och dansa, men när de va klart så smet ja hem ganske fort. Kännde att de va stökigt och river började bli hungrig och trött, men vi ska väl prova på några gånger till och i värsta fall så fortsätter vi smita.
Dessutom anmälde vi oss till babyrytmiken, de skulle börja den 29 mars så vi hinner ju ändra oss.
Är de nån som har varit på de? va är de? Men ja såg att de hade babymassage också, men de frågade inte om de så de kanske va fullbokat, de lät ju mysigare annars. Va har ni gjort med era små?
Rivers första striptease :P faster maria har showat och hängt i bara ett ben och snurrat med huvet ner mot golvet (dålig förklaring, men hon är duktig). River stod med hörlselskydd och hoppade med i takten, sen i pausen pussade han mot tjejerna. Sen när vi hade åkt så ringde hon och berättade att jag hade vunnit en provapåkurs, tyvärr så fick den inte eftersom jag hade smitit hem :P tur eller otur?? jag hade nog inte vågat iaf.

Kommentarer
Postat av: Maria

Kul att ni kom :) hälsa familjen ! :) <3

2011-03-12 @ 03:20:23
URL: http://www.mxmaria.se
Postat av: Karin..

Haha tjejtjusare alla redan.. Hade vart kul att se dej hänga upp och ner på en stång.. d: Du vi kan göra en beställning nu om du vill.. Mathias har lovat att jag ska få en onepice av honom.. (: Så hör av dej när du har tid..

2011-03-12 @ 09:45:38
URL: http://karinl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback