ont

De gör så fruktansvärt ont i mig att byta blöja på river nu. I söndags natt fick han feber och sen på måndan fick han diaré och nu är han så röd i rumpan att han skriker bara av åsynen av skötbordet. jag förstår inte hur han har kunnat bli så röd för jag byter på en gång han har bajsat eller kissat och jag smörjer och luftar så ofta ja kan. om jag håller på och fixar med tvättlapparna medans han ligger på skötbordet så skriker han och vänder sig på mage och kryper så långt ifrån mig som han kan, tillslut sitter han i hörnet på hyk och skriker in i väggen. De gör så fruktansvärt ont i mig att behöva göra illa honom även om jag gör det för att hjälpa. när jag smörjer in honom så spänner han och sprattlar med hela kroppen hysteriskt alldeles som om han inte vet var han ska ta vägen och hur han ska kunna slippa smärtan. Dessutom har han diaré minst en gång i timmen så vi gör ingenting annat än att gå fram och tillbaka till skötbordet. Enda gångerna jag kan andas ut är när han sover för då bajsar han inte, men däremot vaknar han en gång på natten och gör det och då är de jobbigt att väcka upp honom för att byta. Jag känner mig så hemsk

Kommentarer
Postat av: sara

usch va jobbi gt :( vet att max oxå varit illröd när han varit dålig i magen men de har gått över efter 1 dag eller så med salva o luftning.. måste ju va diareen på nå vis som gör att de blir röda.. annars har max aldrig varit röd typ :( hoppas de går över snart

2011-07-19 @ 23:34:51
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: sara

förresten, går de inte o ställa han i dusch eler badkar o spola av då, kanske de är skönare?

2011-07-19 @ 23:35:16
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: sara

jaha, ja men då är de nog bättre med olja :)

2011-07-19 @ 23:55:35
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback