kondition

igår va vi ute i regnet jag hundarna och river. Vi åkte till fagersta för att tävla och regnkläderna hade jag glömt hemma. Jag hade regnställ till vagnen och två paraplyn, sen sprang ja fram och tillbaka och packade i och ur bilen som en yr höna. Först försökte jag bygga ett eget tält med hjälp av ett soltält (de river har på stranden) ett parasoll och paraplyna sen märkte jag att de läckte in så då va de bara att riva allt igen.
idag däremot gick de lite smidigare, de va upphåll hela dagen så river kunde sitta ute på en filt och leka. Moa var också glad för torkan och sprang hem en pinne så nu är vi uppflyttade till 2an i agility, andra loppet gick också bra förutom 5,6 i tidsfel.
Sen på eftermiddan har jag funderat över hur vi ska bli gämnare på tävlingarna. Och en del i det ligger i att vi ska få upp konditionen och sen ska jag lägga in hinder i konditions träningen tror ja. idag sprang vi iaf 4,5 km i spåret okopplat :) de va jätte kul, mina knän va de som sa stopp först,
men nu är vi trötta efter en lång rolig och jobbig dag, så god natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback