Feber

efter helgens roligheter så har river fått feber, igårkväll när ja skulle gå och lägga mig kände jag att river va alldeles stekhet, men eftersom han fortfarande sov ganska bra fick de vara, senare på natten vart ja tvungen att ge honom en alvedon eftersom de inte hade blivit nån förändring. och ända sen dess fick jag sitta och sova med honom i famnen, så fort ja försökte lägga ner honom i sängen så började han skrika, och om han är sjuk är de ju bra om han får sova ut så då lär ja offra min sömn.
han har varit förhållandevis pigg idag, men så fort nånting går som han inte har tänkt sig blir han ledsen stackarn. hoppas de går lver snart
Trot eller ej men jag har inte träningsverk sen igår

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas lille vännen blir bra snart saknar er kram mamma.

2011-07-17 @ 23:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback