Färg

tänkte att de skulle bli roligare att blogga om de vart lite mer färg, därför har det blivit en färgchock. Ränderna har jag gjort själv bra va :) jag har lite svårt att trycka på knapparna på min dator för river har varit här och rivit bort en och efter de vart d inte riktigt som de skulle va. han har sett många gånger hur jag sitter och trycker på knapparna så han vet precis hur man ska göra, och har blir så stolt när han trycker på knapparna. jag däremot blir allmänt less eftersom han öppnar och stänger en massa fönster..
imån ska familjen iväg med emmabåten, ja ska försöka lägga upp bilder från de sen.
river tror att han är en liten hund, han vill plaska i vattenskålen, peta i hundmaten och sitta i hundbädden och tugga på ett hundben. när jag ger hundarna mat så slänger han sig fram det snabbaste han kan för att hinna vara med och kolla innan de äter upp. sen blir han tokig om han inte får följa med de ut på baksidan.
har shoppat lite mer kläder till han och mig idag, börjar bli dyrt nu, skulle vara lägligt för en klädbytardag men nsta är väl säkert inte förens i höst.. hör av er om ni vet nån som har frächa kläder som de vill bli av med

Kommentarer
Postat av: ..............

vilka ränder.....

2011-07-08 @ 17:17:47
Postat av: Malin

Hej!



Har en kompis som har en pojk som snart blir 2... Och hon har hur mycket kläder som helst som hon vill bli av med som du säkert kan få köpa för en billig peng..

Beror bara på vad din lilleman har för storlek nu?

Du kan väl höra av dig om du vill att jag ska snacka med henne...

2011-07-11 @ 00:33:58
URL: http://blogg.mama.nu/folkracemorsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback