Vista print

Jag gjorde en beställning för nör nån vecka sen, då ja beställde en t-shirt, en penna och 2 klistermärken från vista print, Vi fick hem sakerna idag. De va jätte fina :) tänkte att fredrik skulle sätta klistermärkerna på krossen så de syns att vi sponsrar hans åkande. (vi är i alla fall med och hejar)
De är lite tråkigt att allt är gratis hela tiden på den sidan och sen när man har designat och beställt så kommer priset på momsen och frakten fram, något som man inte har räknat med. Och då är man ju redan så nöjd med de man har gjort så då gör man en beställning iaf


Kommentarer
Postat av: Karin..

Hörru..! Jag har faktist jobbat två dagar nu.. d: Dessutom har jag inge vettigt att skriva.. Haha.. Om man är företagare så drar man ju av momsen.. Därför dom inte har den med på priserna på vistaprint.. Så är det på alla typ grosister och så.. Fast jag förstår att det är trist om man inte räknat med de.. (:

2011-02-17 @ 19:49:50
Postat av: Malin

Vista Print må ha väldigt bra priser på alla sina grejor men ska du beställa kort därifrån (typ julkort) så skicka efter dom tidigt...

beställde mina därifrån i börjar av november och skulle fått dom tror det var 11 december eller nått men jag fick dom 22 eller 23 december... Så jag fick åka runt och lägga i mina julkort åt folk.

Jag kan då säga som så att mina julkort beställer jag aldrig mer därifrån.



Men de du beställt va ju jätte sött! :) Så nu ska jag inte klanka ner på vista print med mina erfarenheter. :P

2011-02-17 @ 23:59:07
URL: http://blogg.mama.nu/folkracemorsan
Postat av: Anonym

Pappa Fredrik blev väll jätte stolt,det blev ju jättte bra.mamma(mommo)

2011-02-18 @ 08:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback