Shoppning

Idag har jag varit och shoppat med mamma och river. Och när mamma är med så handlar jag bara en massa tok som ja inte skulle ha köpt i vanliga fall. Vi började på stadium som hade tokrea, där hittade vi en randig sjal, tjockare strumpor och ett par blå vantar de kostade ungefär 29-39 kr st. Hittade även ett par skidglasögon och ett par strumpor till mig (249kr och 39kr st).

Sen va vi till ove jansson. Alltid kul att kolla på saker där tycker jag köpte bland annat ett stort grått hjärta i pil och två små (79, 20 kr) ska köpa ett till stort när de får in fler. de tänkte jag hänga i köksfönstrena. En skylt till rivers rum för 20kr, en haklapp för 10kr och en massa köks-strunt bland annat en ballongvisp och en mini osthyvel till deserost. choklad till karin som är hemma och sjuk.
Tillslut vart det lunch på ikea. tog även med mig 3 gosedjur och en matta därifrån :) mattan hade vi kollat på förut, den är mörkgrön/mossfärgad och fanns nu på fyndhönan. Eller jag norpade den innan den hann hamna där, vi såg att den stod i rummet innanför och frågade va de skulle göra med den. Fick den för halva priset (695kr), vilket måste ha blivit dagens fynd :) just ja, köpte även en liten "miljöstation" att ha hemma.
På oves köpte ja även en tygbit som jag tnkte att jag skulle försöka göra en stor tavla av. men de är ju de där med att bygga en ram som nog sätter stopp för det

som sagt mycket onödigt, men nöjd är jag och de är huvudsaken. Hoppas bara allt kommer upp

Kommentarer
Postat av: Sara

peter berätta om ditt sms, men linda sa att hon kanske blev hemma om de fortsatte snöa.. kan du binte skicka ett mess till peter imorgo bitti så jag vet hur du/ni gör? o när börjar sånge jag har glömt :P är de 10?

2011-02-10 @ 23:55:49
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Hej där, vad roligt med nyfikenhet! Det är en bra egenskap tycker jag. O självklart, det kommer lite inlägg nu framöver om hemmet faktiskt. Dels i en fotoutmaning som jag kör just nu men även Mejas rum som just nu håller på att ta form. Sen har jag en kategori "hemma hos oss" http://landhagen.blogg.se/happydays/category/home-sweet-home.html där det finns lite bilder redan nu, men den kanske du redan har upptäckt?



Önskar en fin helg, kramar!!!

2011-02-12 @ 14:48:23
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback