Blocketberoende

Jag måste nog snart gå på möten för folk med blocket-beroende. Jag handlar ganska ofta någon sak som ja tycker att ja måste ha och ibland händer de att jag säljer någon sak också :) men de är inte lika ofta.
Jag kände att det va dags för en amningsstol/bokläsningsstol till mig och River. först tänkte jag knycka en efter mormor och morfar, men när ja såg den här tyckte jag att den va lite mer lik en vanlig fotölj när den va lägre och med mer lut på ryggen, så du kunde ja inte låta bli.
Sen vart de inte bättre av att hon som ägde den sa att jag kunde få den om jag kom inom 2 timmar annars skulle den gå till den första som hämtade den. Kapplöpning med andra ord, så därför kutade jag till Gävle och hämtade hem den :)

Kommentarer
Postat av: Linda-Blivande Mamma

Haha o jag är Tradera beroende..ja klart mktatt ta in efter en förlossning,nästan naturligt att det inte fungerar med en gång..!

Gud vilket fynd du gjort!!

2011-02-03 @ 18:53:56
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: mamma

ja jätte fin stol .ser ut som River trivs bra där..ser ut som en riktig go prins..

2011-02-04 @ 16:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback