öm mage

Igår kväll när ja kom in efter kvällspromenaden va ja ganska öm i magen, vänster undersida. Jag kunde knappt gå och nu på förmiddagen är ja fortfarande öm men ja kan röra mig iaf. Kände mig som en kryppling igår.

Ungen är redan inne i trottsåldern, jag bestämmer mig att han ska vara ute innan den 15:de och då vägrar han. Jag går ut och går, både i backar och upp för trappor, käkar annanas (vilket inte hjälper ett skit) och så gör han bara så ja får mer ont. Men inget bra ont, inga återkommande verkar, bara konstant ont i sidan.
Om ja knuffar på han och säger åt han att komma ut så sparkar han bara tillbaka.

Däremot har det skett ett litet framsteg, de är som en tom påse högst upp på magen, bebben har krypit ner nästan en dm. Trycker man på ovansidan av magen känner man ingenting.


Kommentarer
Postat av: Karin

Han trivs väl där inne.. d:

2010-09-16 @ 14:13:48
URL: http://karinl86.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-09-17 @ 06:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback