Bara sammandragningar

De är ju så många som är fundersamma nu och vill veta när de är dags och ja de vet inte jag!

Jag har haft sammandragningar i ett par veckor i samband med promenader och om jag gör någonting fysiskt, exempelvis lyfter någonting. (Och nej, jag lyfter ingenting tungt och jag får hjälp om ja ber om de)
Magen spänner sig och blir som ett hårt bowlingklot och så kan de strama lite smått. Men de här känns knappt. Absolut inte ont.
Ibland får jag som mensverk, och de är ju egentligen bara ett till tecken på att de sker sammandragningar.

Ibland har jag fått en ilande känsla, men de går över på typ någon sekund bara.

Jag går oftare på toa (för både de ena och de andra) så kroppen har väl ställt in sig på att kroppen skall tömmas.

Jag skulle vilja sätta igång de här nu, men de är tydligen inte så lätt. Jag går och går för att jag ska ha mycke sammandragningar. Sen har jag även provat att äta vissa saker som sägs skynda på de, men de funkar inte kan ja säga.

Jag hoppas ju fortfarande på att de blir idag, eftersom både jag och fredrik är född den 15:de, men de lär ju inte hända eftersom ja inte har haft några riktiga känningar än.
På eftermiddagen kommer mamma, bror och morfar och så ska vi ta en promenad i skogen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback