Farsdag

Idag har vi som alla andra umgåtts med våra fäder. Fredrik jobbade daghelg mellan 6-6 så på förmiddagen har jag och River stökat hemma och varit ute med hundarna. Sen fick vi skjuts av min pappa hem farmor och farfar på lite fika. Ja fick även visa upp River inför Leif och Sofia som också va där för att fika. vilket va väldigt trevligt, då vi inte träffas så ofta.
Senare på dan fick River bada så han skulle vara fin för sin pappa på farsdag :)


Hur förvarar ni era digitala foton i datorn? Gör ni mappar typ "Julen 2010" eller låter ni alla kkort ligga i en och samma mapp? Ja börja fundera då vi har börja knäppt mycke mera kort på River nu och de är lite tråkigt med en mapp med bara honom. specielt om jag ska framkalla lite kort, då de är stor risk att de bara blir kort på River, nån resa eller fest osv. De är ju roligare om korten hamnar i ett album i den ordning de händer...


Kommentarer
Postat av: Sara

jag brukar sortera våra kort med datum o vad vi gjort.. typ " 101224 Julafton" osv.. o gör man olika saker samma dag brukar jag göra olika mappar, då hamnar dom i ordning om man skriver datum. med max bilder när han va mindre så skrev jag typ en mapp som hette max o i den va de bilder på typ "max 0-1 månad" och "max 2-3 månader" osv.. svårt o veta hur man ska göra.. nu har vi nästan glömt kameran vilket är synd, men jag brukar försöka sortera då o då.. och minst med datum så man slipper leta när man letar nå speciellt :P

2010-11-14 @ 23:06:09
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Karin..

Sant.. Jag väntar till emorrn.. d:

2010-11-15 @ 19:52:41
Postat av: Sara

ja jag ska visa nåndag ;D men nå nytt bord har de inte ens blivit än.. o inga hyllor ovanför skrivbordet.. vill ju helst ha de klart när jag visar :D

2010-11-15 @ 22:18:33
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: mamma

jätte fin bild (äkta kärlek i blicken)Och en bra fotograf....

2010-11-15 @ 23:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback