Drömmar

I natt snurrade de runt bra mycke i mitt konstiga huvud. Jag vaknade hela tiden till av att jag pratade med fredrik i sömnen. En gång pratade ja om att gummistövlarna eller simglasögonen va knöliga, ja viste inte vilken av de va som va knöliga men obekväm va de iaf. Mer kommer ja inte ihåg i den.
Sen i nästa dröm va vi några som låg i vattenbrynet i djungeln, och plötsligt ser vi att de är en krokodil som är påväg ner i vattnet, så vi lära snabbt korsa floden så vi kunde komma upp på andra sidan. Vattnet va kristallklart (lika som i ett driksglas med vatten) så man såg botten jättebra. Vi hade smått panik och simmade iväg. Men då klättrar Carina upp och sätter sig på min rygg när ja simmar. Vilket gör att ja börjar sjunka. Eftersom jag har munnen under vattnet kunde ja inte skrika och säga åt henne att kliva av. Så då börjar ja nypa henne i fötterna men hon fattar ändå ingenting. Och paniken blir större och större när ja märker att de finns röd-svart-randiga ormar på botten!!! PANIK

Ursäkta carina, men ja har konstiga drömmar ibland.


Kommentarer
Postat av: Sara

jag drömde oxå konstigt inatt, att gjorden typ gick under, de började skakka en massa o de hade pratats om att den skulle gå under men ingen visste hur eller vad som skulle hända efter. efter skakningarna blev det bara tyst sen va man tydligen i himlen, de såg lika ut som jorden fast de va mycket finare o tervliga.. haha. knepigt.

2010-11-01 @ 22:01:51
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Carina

Haha ja du jag ska inte klättra upp på din rygg om vi är ute och simmar.

Kommer du ihåg att du drömde om en orm tidigare också?

2010-11-04 @ 12:20:54
Postat av: mamma

Net säger att drömmar om ormar betyder att du har kärlek omkring dig.alltså inget farligt.kram mamma,

2010-11-12 @ 09:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback