Nostalgi

Jag och fredrik har varit och strosat i valbo idag, köpt lite tröjor och lite leksaker. Fredrik köpte bland annat två fiskespön och jag köpte ett twisterband. Fredrik har även varit och fiskat idag, men jag har sällan tålamod för att orka med sånt så ja stannade hemma och kom en timme senare med fika,
lagomt till att fredrik skulle gå hem igen.

MEn framförallt så har jag köpt ett twisterband och jag kommer inte ihåg riktigt hur man gör, en standard variant finns på baksidan av kartongen, och sen minns jag att man skulle höja så det vart svårare och svårare. Skulle vara kul om någon kan några ramsor eller egna steg.

Men eftersom inte det vart någonting, va ja tvungen att göra ett mindre gummiband och leka lite. Jag har gjort kaffekoppen, eifeltornet, och slipsen. Men även de här kunde man göra två personer på olika sett.
Hittade precis en länk till en sida där man kan få idéer: http://www.alysion.org/figures/introkids.htm


Kommentarer
Postat av: Karin..

Haha tänk vad vi grejade med sånt där när vi var små.. d:

2010-05-13 @ 23:28:28
Postat av: Karin..

Nu har jag lagt upp några nya bilder iaf.. d:

2010-05-16 @ 16:27:52
URL: http://karinl86.blogg.se/
Postat av: du vet från vem.

önskar lite fortsättning.kram

2010-06-04 @ 21:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback