Ni ska väl få ett nytt inlägg då!!!

Igår när jag skulle gå och lägga mig så kom de nästan inge vatten i kranen, de kom en liten strimma kallvatten men vred man över på varmvatten kom de ingenting.
Jag ringde fredrik eftersom han va på jobbet.
När ja kom ut i garaget, via källarn. så väller det ner vatten ner för trappen.
de va 1-2 cm djupt vatten där bilen stod och de sprutade ur vattenkranen som är där inne.
de droppade vatten ner i smörjgropen, där vi har allt pellets.
så ja vart jätterädd att allt skulle gå sönder.
I ungefär en halvtimme prang jag fram och tillbaka och vred på olika rattar,
men ingenting hände.

tillslut när fredrik kom hem lyckades vi få stopp på de,
men vi har varit utan vatten i ett dygn nu,
rörmokaren ska komma nu snart och fixa de. men hoppas de går fort,
skulle värkligen vilka gå på toa och duscha snart :)

skulle kanske vara fint med en fontän och en vattentrappa i garaget


Kommentarer
Postat av: mamma.

Ja varför inte, eller kannske en pol.hoppas ni får hjälp och att ingenting blir förstört.

2010-01-19 @ 18:34:16
Postat av: Karin..

Haha ja en pool skulle väl inte va så dumt..? (:

2010-01-19 @ 21:35:53
URL: http://karinl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback