en dröm

Jag drömmer väldigt ofta och ja tänkte dela med mig av den senaste.

Jag hade en konstig dröm inatt, ja drömde att vi hade spart Micke.
Att eftersom han inte va så illa tilltygad kunde man spara kroppen och bevara den.
Jag drömde att jag gick upp för trappan hemma hos pappa och där låg micke på soffan i hallen. Jag gick fram till han och såg att ögonen va halft öppna.

Efter ett tag upptäckte jag att om jag pratade med honom nattetid, när hans ögon va öppna, så kunde han svara.


Så här lät de:
Hur har du det (bra) 
Mår du bra (ja)
Vi saknar dig de förstår du va (ja)
Vi älskar dig jätte mycke vet du de (ja) 

Och de va allt ja hann säga innan ja vaknade. Jag träffar han ofta i drömmarna, men ja är oftast medveten om att han är död eller att han kommer att dö, ibland är han i fara men ja räddar honom alltid. Ibland känns de inte som om de är på riktigt, att han skulle kunna leva när ja vaknar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig.

2010-02-20 @ 11:15:07
Postat av: Karin..

Dom finns här hos oss.. Det är jag övertygad om.. Och jag finns här om du behöver mej.. Du är den bästa som finns.. (: Älskar dej vännen..!

2010-02-20 @ 13:29:40
URL: http://karinl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback