Mycket kvar

Idag har jag varit och knyckt lite granris hos grannen (men ja tog bara lite och ut mot åkern så ja tror att de va ok) sen har jag julpyntat altanen med lite inspiration från jul med Ernst. Sen har jag varit in till Ica och brottats med julhandlande galningar, som likt mig handlar lite i sista stund. Var även ner på stan en snabbis ocg köpte 3 tröjor till mig och en julklapp åt bror.
Jag har en väldigt lång lista på saker ja ska hinna göra till julafton. Jag ska hämta en kakform, köpa några ingredienser, baka en kaka. Bada och kamma båda hundarna. Dammsuga och torka golven. Möblera om och duka köksbordet och förbereda för julbordet. tina den frysta maten, slå in julklapp osv osv. Sen på kvällen ska vi upp till Fredriks föräldrar och få lite mat.
I förrgår somnade River klockan 7 och sov sen till 9 på morgonen (han vaknade några kortare stunder under natten för att äta bara). Och igår somnade han i 8-9 tiden och sov lika bra hela natten. Dessutom sov han i sin egen säng igår hela natten ;) han ligger i sin säng nu också, så ja tror att de kommer funka lika bra inatt. Känns skönt att han känner sig tillräckligt säker i sin säng för att sova själv.
God natt och sov så gott, snart är det jul :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Fick din adress av Carina :) tss har ju inte sett lillpojken något, och är man nyfiken så är man. Riktigt fin liten pojk ni har fått iaf, och vilka fina bilder! Hoppas allt går bra och en riktigt god jul på er!

2010-12-23 @ 10:07:15
URL: http://metrobloggen.se/buslinda
Postat av: Linda

Ja tiden går så fort! Majken blev 7 (!!) månader igår på självaste julafton.. Hoppas ni hade en trevlig julafton! kram

2010-12-25 @ 08:13:00
URL: http://metrobloggen.se/buslinda
Postat av: mamma

vad jättefint du hade gjort på julafton...synd att du inte hann njuta av det.jag älskar dig så mycket.lova att ta det lugnt ,kryp ner och läs en saga för River. tack för igår................GOD FORTSÄTTNING,

2010-12-25 @ 12:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback