Mellandagsrea

Idag på fm va ja och river in till mormor och åt lunch, hon bjöd på lite julmatsrester och jag tog med mig en cheesecake som ja gjorde på morgonen. De va en ugnsbakad cheesecake gjord på pepparkaka och saffran, jättegod.
Sen när fredrik slutade åkte vi tillsammans in till valbo. Det vart en tröja åt fredrik, en tv till källaren och två barstolar till köksön.
Imån ska jag river och mamma in en snabbis och handla lite mer. Jag har aldrig varit in så här många gånger till mellandagsrean, och jag har nog aldrig handlat så här mycket saker på en och samma vecka om man bortser från thailands resorna.
I förra inlägget skrev ja att river hade fått en bakmaskin av mamma och co, men de förstod ni hoppas ja att de va ja och fredrik som fick den. internet kronglade och la av hela tiden när ja skrev så ja lära börja om hela tiden, så tillslut orkade ja inte läsa va ja hade skrivit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback