Vad har jag glömt?


Kommentarer
Postat av: Sara

de där med kläder beror ju på lite hur länge man blir kvar, men ta med nått plagg bara, jag hade två byxor och två bodys och de va tur för han kissa ner den ena bodyn direkt vi satt dit den men vi stanna ju bara till dagen efter. en liten mössa och nån lite tjockare tröja till hemfärd :) strumpor :) trosor får du där, hemska men annars får inte jätteblöjan plats ;D haha. men de gör man som man vill med. i värsta fall kan ju fredrik hämta mer hemma eller nån kommer in med lite saker, ta inte med för mycket :)

2010-08-27 @ 21:56:19
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Sara

haha, jag somnade typ direkt när filmen startade ;P så jag får väl se vidare en annan kväll :) jag kommer inte riktigt ihåg, men tror inte jag va så nervös.. jag kände ju aldrig nå förvärkar eller nånting innan de väl satte igång. jag vet att på kvällen innan skrev jag i bloggen att de kändes väldigt fullt i magen den dagen o sen starta de men jag hade aldrig som sagt nå förvärkar eller nå :P inte som jag kände. när jag gick över tiden så tänkte jag varje kväll att jag ville vakna med värkar men sen blev de aldrig nå, men till slutkom de ju :P så jag vet inte, de är nog bara att ta de lugnt - de kommer när de kommer :)

2010-08-28 @ 08:47:38
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Pelle sandberg

GLÖM INTE FREDRIK!Häls Morbror.

2010-09-04 @ 20:15:27
Postat av: Anonym

GLÖM INTE FREDRIK!! Häls Morbror.

2010-09-04 @ 20:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback