Trött..

I mårse i 9 tiden landade vi på Arlanda, efter en veckas sol i Turkiet.
Trots att vi inte har gjort mycket mer än att sola och bada, så är ja väldigt mör i hela kroppen, men framför allt i huvudet.

När vi kommit hem fan vi ett färdiglagt köksgolv, de vart bra trots att de ser lite rörigt ut än. Men ja tror de blir bra när de är klart med tapeter och kökssystem. De vart ett plastgolv, med lite mörkare träimitation.

Sen hann vi inte mycke mer än att kolla igenom posten och räkningarna innan de va dags att gå till Fredriks mosters bröllop.
Carin va otroligt vacker, synd nog hade inte vi någon kamera så några bilder har ja inte. Bröllopet var väldigt mysigt och festen jätte rolig. Men trots roliga lekar så kastade vi in handduken före kl 21.00 och åkte hem och vilade. Efter den långa resan ville vi mest bara sova.

Appro på kökssystem, så är nog de den mest stressade situationen jag ställts inför på länge. Om man skall beställa ett kök är de inte bara köksluckorna som skall väljas, de är vilken blandare, diskmaskin, kyl, frys, spis, ugn, bänkskiva, lister, handtag etc. som skall väljas så man får de kök som mn förväntar sig,
Jag och mamma satt i 2-3 timmar på IKea för att välja hur och på vad jag skulle spendera alla pengarna. I vanliga fall hade jag nog trivts med beslutet om hur köket skall se ut, men de va inte roligt att bestämma allt när man kände av pressen att hinna rusta klart golvet, hinna med läxorna osv innan vi skulle åka på semestern.

 Men ja är så trött nu, att ja måste sova. ja skriver mer nån annnan dag.


Kommentarer
Postat av: mamma

tack för en underbar vecka med er.trevligt sällskap,god mat,varmt och skönt.när allt blev jobbigt så fanns havet o vågorna där.jag skulle inte klara mig utan er.varma kramar.

2009-09-28 @ 08:12:44
Postat av: mamma

En bra dag roligt att du vill ha mig med till ikea, jag hoppas jag alltid kan finnas för dig ,för det vill jag .köket kommer att bli fint.kram.

2009-09-28 @ 08:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback