Plugga plugga plugga

mitt studerade börjar gå mig på nerverna, jag har i ungefär 3-4 veckor pluggar konstant.
Jag håller på och skriver en uppsats med en skolkamrat för en av kurserna jag läser nu.
och idag tror vi att vi vart klar. den är ungefär 45 sidor lång med innehållsförteckning framsida och allt sånt. jag har svårt själv att fatta att vi har skrivit så mycke.

vi ska imårgon bitti på handledning. undrar om hon tycker att vi varit duktig som har kommit fram till så mycke, eller om hon tycker att vi varit dåliga som inte har lyckats sammanfatta texten mera.
jag tycker ju själv att de sist nämda verkar mest rimligt, men allt har känts så viktigt, att man inte vill ta bort de. och dessutom så gillar den här läraren mycke läsa,
så ja hoppas på bra betyg


Kommentarer
Postat av: mamma

bra kämpat.älskar dig.

2009-11-05 @ 07:51:11
Postat av: Linda&Alvin

Lycka till fröken ! Och lycka till med rustandet :) Kram Linda&Alvin

2009-11-05 @ 10:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback