Lugnt slappt mysigt och trevligt

Idag har dagen varit som många andra av mina dagar är, ja har slappat och glott på tv. Varit ute och tränat med vovarna i blötan. Men jag har även varit hemma och ätit mat med pappa. De va längesen han och jag satt så där och bara pratade med varandra. Väldigt mysigt.

Pappa och jag är lite av samma skrot och korn. De vi mest har gemensamt är att vi är lite socialt handikappade. Vi har trevligt när vi umgås med folk. Men de är inte ofta vi tar första intiativet och ringer eller bokar in saker. Vi har även svårt för att prata känslor, men ja tror vi vet hur den andra känner och de är de viktigaste.

Pappa du betyder hemskt mycke för mig, oavsett hur ofta vi träffas. Du har alltid varit en av mina största idoler. Har alltid velat göra det du gör, speciellt som yngre. Tack för allt (speciellt den goda maten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback