Hårdträning

Igår i fyra tiden gick jag, vivan och moa en promenad i skogen och sen fick de springa löst i hockyrinken. Moa och jag tränade lite (jag tänkte att jag skulle trötta ut henne så hon kunde vila meddans vi rustade)
Sen när jag kom hem han jag bara börja hjälpa fredrik sen såg jag att de va dags för Malin-träning i vida (malin är jätte duktig på agility och kommer hit för att ge oss hundägare lite tips och råd) Så jag och moa slänger oss i bilen för att åka till ännu en träning. (jag hade glömt att de va igår vi skulle dit)

men träningen gick jätte bra, moa var taggad och jag va ganska klar i huvudet.
De hade även vattnat ladan så jag kunde andas den här gången. Annars brukar de va tjockt med damm så man knappt får luft.

Efter mycke slit kom vi hem. moa fick vila och jag fick fortsätta med rusten :/

Ett stort tack till "råttan" som peppade moa på träningen, gick så mycke bättre med den
(ny leksak som vi har knyckt/fått från sofie och vovsingarna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback