de förbjudna

Fredrik och jag funderar över att göra det mest förbjudna..
vi har länge letat efter en matgrupp spm skulle passa i vårat nya kök, detta har inte varit lätt. Vi hade ett tag planer på att bygga ett själv utifrån en bänkskiva och sen köpa stolar till. Men nu har vi bestämt oss för att köpa ett fint ek bord och sen betsa det i en mörk valnötsnyans. Vi skall testa på undersidan av bordet först och funkar inte de får vi väl sälja de på blocket i versta fall.  (240x100 com)



(Ja, karin. de kan möjligtvis vara samma/lika som erat. Men men. De finns inte så mycke att välja på, dessutom kommer de inte synnas att de är lika när de är klart)


(mörkbrun läderimitation)
Egentligen vill ja inte ha några julklappar, men eftersom ja vet att vissa inte lyssnar på de örat, tänkte ja ge er chansen att bjuda på våra stolar. Stolarna är redan beställd från affären i mitt namn. Men om ni vill delta så kostar en stol 350kr/st och vi har beställt 8 st. Så de som envisas kan ju köpa en stol var eller dela på en.

Vilket fall som helst vill ja inte ha en massa små tjaft som ja inte har önskat mig, vi har inte mycke plats och om jag skall köpa något nytt till de nya köket vill jag vara den som bestämmer va som skall vara där. Fredrik och jag har bott i huset i 3 år och de är redan fullt i källaren med en massa strunt. :)

Ursäkta om ja låter sträng, men ja huvudsaken med julen är ju att träffas inte vem som har mest julklappar under granen.

Tänkte även visa vilka lampor vi kommer ha. Vi skall ha två stycken över köksbordet (då det är så långt), de är från mio och kostar skjortan, men de får de va värt.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Farmor och farfar har lagt bud på 2 av stolarna, en till fredrik och en till mig :) då får vi någonstans att sitta och äta iaf. Tack tack

2009-12-07 @ 14:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback